Producent godny zaufania: SM Mlekovita

Logo SM Mlekovita
Nie można było rozpocząć cyklu prezentacji polskich przedsiębiorstw spożywczych w Polskim Portalu Żywnościowym od innej firmy niż od Mlekovity. Wiadomo o niej wiele, więc tylko dla porządku warto przypomnieć, że MLEKOVITA to największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej.

Jest obecna w 159 krajach, produkuje 1000 wysokiej jakości wyrobów, przerabia dziennie 8 mln litrów mleka pochodzącego od 15 000 dostawców. Mlekovita w obecnej postaci została wymyślona i stworzona przez Pana Dariusza Sapińskiego, Prezesa Zarządu od 1985 roku. Pan Prezes doprowadził do przeobrażenia małej spółdzielni przerabiającej dziennie 30 000 litrów mleka, jakich było wiele, w wielką organizację gospodarczą. Mlekovita w obecnej postaci jest odzwierciedleniem niezwykłej osobowości jej twórcy. Credo Pana Prezesa Sapińskiego to podejmowanie trafnych decyzji gospodarczych poprzez skupieniu się na jakości, innowacyjności oraz tworzeniu sprawnego systemu logistycznego, produkcyjnego i handlowego oraz przede wszystkim na konsekwencji w działaniu. Jednak dla odniesienia sukcesu oprócz osobowości lidera i posiadania niezwykłej filozofii życia potrzebne jest także szczęście. Pan Prezes Sapiński miał to szczęście, że udało mu się zgromadzić w Mlekovicie zespół osób znakomitych i oddanych wspólnych sprawie. Szczęście trzeba mieć, ale też trzeba mu pomóc. Pan Prezes pomógł szczęściu, bo jak sam mówi potrafił dostrzec i wprowadzić w życie zasadę, że Mlekovita to:

wielka rodzina żyjąca we wspólnym domu, a dom to nie tylko miejsce, w którym żyjemy, ale przede wszystkim wzajemnie się rozumiemy.

Misja i cel Polskiego Portalu Żywnościowego każe nam podkreślić, że wśród wielu nagród i wyróżnień jakie otrzymała Mlekovita, znalazła się nagroda Prezydenta RP przyznana w kategorii „Odpowiedzialny biznes”. To wyróżnienie potwierdza, że dla Mlekovity bardzo ważne jest poszanowanie pracowników i ich rodzin, społeczności lokalnej, ekologii oraz swoich klientów. Wyrazem poszanowania klientów przez Mlekovitę jest publikowanie na swoich stronach internetowych informacji o wartości odżywczej produkowanych wyrobów, chociaż wielu przedsiębiorców twierdzi, że tego nie zrobią, bo nie mają takiego obowiązku. Mlekovita była pierwszym przedsiębiorstwem spożywczym, którego wyroby znalazły się też w bazie Polskiego Portalu Żywnościowego. Nie dość, że dzięki temu konsumenci mogą bilansować swoją dietę opartą o produkty Mlekovity, to na dodatek mogą korzystać z porównywarki produktów spożywczych i konfrontować wyroby Mlekovity z produktami innych mleczarni. Oznacza to, że Mlekovita wie, iż ma się czym pochwalić. Posiada nowoczesne laboratorium, więc o swoich produktach wie wszystko, co można ustalić w aktualnym stanie rozwoju nauki. Spodziewamy się, że po wprowadzeniu do Portalu nowych funkcji, Mlekovita będzie w grupie tych przedsiębiorstw, które będą w pełni wykorzystywały jego możliwości. Tym samym zademonstrują szczególną dbałość o swoich klientów, zwłaszcza w ułatwianiu im świadomego doboru pożywienia.

29 komentarzy

  1. Stanisław 21 lutego 2019
  2. zrzęda 21 lutego 2019
    • KarolRex 22 lutego 2019
  3. zrzęda 21 lutego 2019
  4. Januz 21 lutego 2019
    • Jerzy.Kukuła 22 lutego 2019
      • Januz 22 lutego 2019
  5. Kamil Karzyński 22 lutego 2019
  6. moniczkarr 22 lutego 2019
  7. NowackiT 22 lutego 2019
  8. zrzęda 22 lutego 2019
    • moniczkar 22 lutego 2019
  9. Jerzy.Kukuła 22 lutego 2019
  10. Jerzy.Kukuła 22 lutego 2019
  11. ketonekxxx 22 lutego 2019
  12. Kornelia 23 lutego 2019
  13. Jarko 24 lutego 2019
  14. Matylda 24 lutego 2019
  15. Agnieszka 24 lutego 2019
    • Jerzy.Kukuła 25 lutego 2019
  16. Radosław 25 lutego 2019
  17. Jerzy.Kukuła 25 lutego 2019
  18. Mark78 28 lutego 2019
  19. Jerzy.Kukuła 28 lutego 2019
  20. Agata 1 marca 2019
  21. Mateusz 1 marca 2019
  22. Katkowska 1 marca 2019
  23. Jerzy.Kukuła 10 marca 2019

Leave a Reply